TNTS

Just a Forum

You are not logged in.

Adverts

#1 2012-08-08 20:21:16

Syd*
Administrator
From: Neverland
Registered: 2009-02-08
Posts: 100786

Second Percy Jackson movie

There's going to be another movie!!! Have you guys already read the book? What scenes are you expecting to see? What favorite scenes are you scared they'll mess up/delete?

Offline

 

2012-08-08 20:21:16

AdBot
Advertisements

#2 2012-08-11 14:14:21

Finite Incantatem
Lightning Has Struck!
From: Hogwarts
Registered: 2009-02-08
Posts: 9851
Reputation :   50 
Website

Re: Second Percy Jackson movie

I'm just praying to every god I know of that it's at least somewhat faithful to the book. I think I'm being too optimistic though.  :/


"You okay, Freddie?"
"Yeah."
"Me too."

Offline

 

#3 2012-08-18 04:59:50

E.L.F
Living in the sprawl
Registered: 2009-02-14
Posts: 25972
Website

Re: Second Percy Jackson movie

Another movie, about time!!!! Omfg I'm just pumped to see Logan LermanXD

Offline

 

#4 2012-08-19 01:30:06

Syd*
Administrator
From: Neverland
Registered: 2009-02-08
Posts: 100786

Re: Second Percy Jackson movie

E.L.F wrote:

Another movie, about time!!!! Omfg I'm just pumped to see Logan LermanXD

:lol:

Finite Incantatem wrote:

I'm just praying to every god I know of that it's at least somewhat faithful to the book. I think I'm being too optimistic though.  :/

I haven't read the books, lol. I've always meant to but never got around to it.

Offline

 

#5 2012-08-19 01:34:43

*You-Know-Who*
Miss Phobia
From: Stalking your Facebook
Registered: 2009-02-01
Posts: 37524
Reputation :   84 
Website

Re: Second Percy Jackson movie

Y-Yikesssss. Just hoping it;s not as big of a lack-of-book-accuracy fail as the first... and I hope Logan Lerman has gotten better at acting.


"I am the Vampire Lestat. And nothing... Not even this mortal body can stop me." - Lestat, Tale of the Body Thief
I'm the L o u i s to her L e s t a t . . . ♥
"Don't dream it.
Be it."

Offline

 

#6 2012-08-19 01:36:03

E.L.F
Living in the sprawl
Registered: 2009-02-14
Posts: 25972
Website

Re: Second Percy Jackson movie

Yeah they don't really follow the books very well :lol:

Offline

 

#7 2012-08-19 01:43:21

Syd*
Administrator
From: Neverland
Registered: 2009-02-08
Posts: 100786

Re: Second Percy Jackson movie

*You-Know-Who* wrote:

Y-Yikesssss. Just hoping it;s not as big of a lack-of-book-accuracy fail as the first... and I hope Logan Lerman has gotten better at acting.

:o You don't like his acting?

Offline

 

#8 2012-08-19 01:44:36

E.L.F
Living in the sprawl
Registered: 2009-02-14
Posts: 25972
Website

Re: Second Percy Jackson movie

-.- I second that scared face. You don't like his acting?!

Offline

 

#9 2012-08-19 01:47:11

*You-Know-Who*
Miss Phobia
From: Stalking your Facebook
Registered: 2009-02-01
Posts: 37524
Reputation :   84 
Website

Re: Second Percy Jackson movie

I do in other things, but in the first film there were point when it just... didnt seem genuine. Like he was going through the motions but not truly committed to role. I've been spoiled by having a girlfriend who's super into acting and a camerawoman for a Mom.
Again, I've seen him in other stuff I liked but he was kinda flat in Percy Jackson. Thrilled to see him in Perks of Being A Wallflower though!


"I am the Vampire Lestat. And nothing... Not even this mortal body can stop me." - Lestat, Tale of the Body Thief
I'm the L o u i s to her L e s t a t . . . ♥
"Don't dream it.
Be it."

Offline

 

#10 2012-08-19 01:52:04

Syd*
Administrator
From: Neverland
Registered: 2009-02-08
Posts: 100786

Re: Second Percy Jackson movie

Oooo, I really wanna see that one!

And well, idk. I haven't really seen him in anything else so there's not much for me to compare him to. I just think he's sooooooo adorable!

Offline

 

#11 2012-08-19 01:57:38

*You-Know-Who*
Miss Phobia
From: Stalking your Facebook
Registered: 2009-02-01
Posts: 37524
Reputation :   84 
Website

Re: Second Percy Jackson movie

He's positively adorable, I agree! Those eyes make me smile for sure.
And I can't TOTALLY deplore him as Percy. Not after "THIS IS A PEN."


"I am the Vampire Lestat. And nothing... Not even this mortal body can stop me." - Lestat, Tale of the Body Thief
I'm the L o u i s to her L e s t a t . . . ♥
"Don't dream it.
Be it."

Offline

 

#12 2012-08-19 02:18:18

Syd*
Administrator
From: Neverland
Registered: 2009-02-08
Posts: 100786

Re: Second Percy Jackson movie

:lol: Yeah, that was funny. "This is a pen. A PEN!"

Offline

 

#13 2012-08-19 02:22:12

*You-Know-Who*
Miss Phobia
From: Stalking your Facebook
Registered: 2009-02-01
Posts: 37524
Reputation :   84 
Website

Re: Second Percy Jackson movie

The best actor in the movies by far though... Gonna go with Grover. He was hilariously adorable.


"I am the Vampire Lestat. And nothing... Not even this mortal body can stop me." - Lestat, Tale of the Body Thief
I'm the L o u i s to her L e s t a t . . . ♥
"Don't dream it.
Be it."

Offline

 

#14 2012-08-19 02:23:42

Syd*
Administrator
From: Neverland
Registered: 2009-02-08
Posts: 100786

Re: Second Percy Jackson movie

Oh yeahhhhh. Loved him!

Offline

 

#15 2012-08-19 03:39:43

Finite Incantatem
Lightning Has Struck!
From: Hogwarts
Registered: 2009-02-08
Posts: 9851
Reputation :   50 
Website

Re: Second Percy Jackson movie

Ouch, I didn't like Grover! I hated the personality they gave him in the movie. Even though that's actually more faithful to the Greek satyrs, what I loved about book!Grover was that he actually wasn't a party animal (lol get it party animal cos hes a goat) like you would expect a Greek satyr to be.

And Cat, I'm with you on Logan Lerman. I love him to death and I love him in other things (and I can't can't can't wait for Perks!), but I don't think he connected with Percy all that well. But I still have faith in him. :)


"You okay, Freddie?"
"Yeah."
"Me too."

Offline

 

#16 2012-08-19 03:44:31

*You-Know-Who*
Miss Phobia
From: Stalking your Facebook
Registered: 2009-02-01
Posts: 37524
Reputation :   84 
Website

Re: Second Percy Jackson movie

Exactly! The script wasnt as strong as it may have been so maybe he'll do better now? We know he's CAPABLE of acting.
For the other characters, Movie Grover HAD to be. Both Percy and Annabeth were less light-hearted than their novel counterparts and so therefore Grover needed to be LESS so. Annabeth seemed less 'snarky badass' and a little more 'cold' to me in the film, and PErcy was a little more mature and angsty than he would be, so therefore the ocmic relief was ALL dumped on Grover. While I too like his non-party animal nature, it wouldve been a boring film if he weren't I think.

ALSO! I pray they don't make Hades look like Mick Jagger again!!


"I am the Vampire Lestat. And nothing... Not even this mortal body can stop me." - Lestat, Tale of the Body Thief
I'm the L o u i s to her L e s t a t . . . ♥
"Don't dream it.
Be it."

Offline

 

#17 2012-08-20 00:14:20

Syd*
Administrator
From: Neverland
Registered: 2009-02-08
Posts: 100786

Re: Second Percy Jackson movie

:lol:

Offline

 

#18 2012-09-12 04:52:44

Don't Look Now
A Play on Words
From: Diagon Alley
Registered: 2009-04-18
Posts: 59065
Reputation :   100 
Website

Re: Second Percy Jackson movie

How are they having a second movie...
When they blew off the whole plot in the first movie? THEY KILLED LUKE.
._.
At least they did if I remember correctly.
And they put all of the blame on Hades...
Merp.

Offline

 

#19 2012-09-12 16:04:03

Seas of Sorrow
I Color Outside The Lines
From: Its a game It sucks It's life.
Registered: 2009-02-08
Posts: 3632
Reputation :   

Re: Second Percy Jackson movie

Logan Lerman is a cutie pie...but I gotta say I'm glad that he was only considered for Alec in the new TMI movie...
I didn't really like Anabeth in my opinion...the portrayal wasn't true to her character at ANY age.
Also...how hard was it to stick to the goddamn plot? Why the pearls? Wouldn't have been that hard to just do the damn quest without looking for pearls...


Becky is my sista forever :D
Kisha/Peanut Butter is a world conquerer let me help you conquer the world sis. :lol:
Cat is the greatest werewolf sis there is dont you dare dissagree
:P

Offline

 

#20 2012-09-12 16:07:18

Seas of Sorrow
I Color Outside The Lines
From: Its a game It sucks It's life.
Registered: 2009-02-08
Posts: 3632
Reputation :   

Re: Second Percy Jackson movie

Oh hey Syd! Remember me? Doubtful I've been absent for quite some time...


Becky is my sista forever :D
Kisha/Peanut Butter is a world conquerer let me help you conquer the world sis. :lol:
Cat is the greatest werewolf sis there is dont you dare dissagree
:P

Offline

 

#21 2013-02-22 02:17:38

Syd*
Administrator
From: Neverland
Registered: 2009-02-08
Posts: 100786

Re: Second Percy Jackson movie

Hey! Sorry, I just got this! How are you, dude? :)

Offline

 

Adverts

Board footer

Powered by FluxBB
Hosted by PunBB-Hosting